ח"כ בוסו: "למה אנחנו צריכים לממן מס לעבאס?"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ בוסו: "למה אנחנו צריכים לממן מס לעבאס?"

ח"כ בוסו בשיחה עם 'קול חי': "זה לא רק רע"מ. ראיתי איך קפצו על גנץ מצד מרצ כשהוא הכריז על כמה עמותות כארגוני טרור. יש שם חיבור. אנחנו יכולים לשבת עם גלעד קריב?"

צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

ח"כ אוריאל בוסו מתרעם כל כך ש"המס שאזרחי ישראל ישלמו על החד פעמי והשתיה המתוקה, ילך לתושבי עזה". "למה אנחנו צריכים לשלם מס שהולך עכשיו, כמו שאמר עבאס – ליתומים ואלמנות שבעזה. למה אנחנו צריכים לממן מס לעבאס. זה יותר מכעיס מהכל", אומר בוסו בריאיון למהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם.

לדבריו "גם הכספים שלקחנו בעבר בכסף קואליציוני, למשל אל המעיין – הם נתקעו בסוף בביורוקרטיה משפטית. הם אומרים שגם עכשיו האופוזיציה לקחה כסף קואליציוני אז אני אספר לך מה מדובר – רשת החינוך התורנית קיבלה בפעם שעברה 70 מיליון ש"ח והפעם היא קיבלה 15 מיליון ש"ח וה-15 מיליון האלה זה כספים שהיו מגיעים כך או כך", מבהיר בוסו. "לא קיבלנו שום תופינים ולא עשינו איתם שום עסקאות".

"אנשים מתעלמים מדבר אחד", אומר בוסו "למה אנחנו צריכים לשלם מס שהולך עכשיו, כמו שאמר עבאס – ליתומים ואלמנות שבעזה. למה אנחנו צריכים לממן מס לעבאס. זה יותר מכעיס מהכל".

בהמשך הריאיון הוא נשאל מדוע שלא יצטרפו לממשלה במקום רע"מ ו'יצילו את המדינה משליטתם': "זה לא רק רע"מ. ראיתי איך קפצו על גנץ מצד מרצ כשהוא הכריז על כמה עמותות כארגוני טרור. יש שם חיבור. אנחנו יכולים לשבת עם גלעד קריב?"



0 תגובות